FAQ

1. Hoe plaats ik een bestelling?

U start het bestelproces door op de button bestellen te klikken bij een artikel. 

2. Wat kan ik doen als een artikel niet op voorraad is?

Als een artikel niet op voorraad is en u wilt het toch graag hebben dan kunt u ons een mailtje sturen. Ons adres is: info@mimoes.nl . Als wij het materiaal op voorraad hebben kunnen we het gewenste artikel vaak alsnog voor u maken.

3. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u de bestelling nog niet defintief gemaakt heeft, kunt u heel makkelijk uw bestelling in uw winkelwagen wijzigen. Als u een artikel wilt verwijderen uit uw winkelwagen klikt u op het kruisje achter een artikel. Als u de bestelling wilt wijzigen nadat u de bestelling heeft verzonden dan kunt u een berichtje sturen naar info@mimoes.nl.

4. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

U ontvangt automatisch een orderbevestiging van uw bestelling enkele minuten nadat u de bestelling heeft verzonden. Als u deze niet heeft ontvangen dan heeft u waarschijnlijk uw emailadres niet goed ingevuld. U kunt in dat geval een berichtje sturen naar info@mimoes.nl zodat we uw bestelling verder kunnen afhandelen. 

5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de orderbevestiging vindt u het rekeningnummer waar u de betaling naar kunt overmaken. Alle leveringen vinden plaats op basis van vooruitbetaling. Uw bestelling wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen. 

6. Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?

U ontvangt van ons een email waarin wij u berichten dat we uw betaling hebben ontvangen. 

7. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar uw bestelling op de dag van ontvangst van uw betaling te versturen. De maximale levertijd is 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Indien u het artikel op een bepaalde datum nodig heeft, kunt u dit vermelden in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces.  Als wij een artikel speciaal op uw verzoek maken spreken we een levertermijn met u af.

8. Hoe hoog zijn de verzendkosten voor mijn  bestelling?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen 3,50. De verzendkosten voor bestellingen naar België bedragen 5,00.

9. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt u bestelling annuleren door zo snel mogelijk een email te sturen naar info@mimoes.nl

10. Wat doe ik als ik een vraag heb?

Als u een vraag heeft kunt u het contactformulier invullen op de contactpagina of ons rechtstreeks een mailtje sturen. Ons adres is info@mimoes.nl . Wij beantwoorden uw vraag binnen 24 uur. Mocht u binnen die tijd geen mailtje van ons hebben gekregen check dan voor de zekerheid uw spammail.

Agenda

MiMoes zal te vinden zijn op de volgende markten:

13 mei:

Lentefair Rudolf Steinerschool te Krimpen aan den IJssel

 

20 mei:

Lentemarkt Rudolf Steinerschool te Rotterdam

 

10 juni:

Lentefeestmarkt Michaelschool te Bussum

 

18 juni:

Textielmarkt te Warmond

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2007 - 2017 MiMoes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel